Sommarlov!

Nu har äntligen det efterlängtade sommarlovet kommit! Det känns både roligt, med samtidigt väldigt sorgligt eftersom jag kommer sakna alla i klassen och de andra på skolan. Självklart kan man ses på sommarlovet, men i skolan så träffas vi nästan varje dag och skrattar hela tiden. Jag skulle faktiskt aldrig vilja ha någon annan klass en den jag har just nu :) Det blir iallafall skönt att slippa alla läxor och prov!
Det roligaste på skolavslutningen är alltid Rektorernas sommartal. Då de alla alltid börjar meningar med en speciell bokstav.. och sen dansade de även till låten Popular haha! Där började jag faktiskt att gråta.
Jag brukar aldrig vara ledsen på skolavslutningarna, men nu så känns det som att det går så fort. Så ta vara på tiden! Jag har iallafall ett underbart år till på JB kvar som jag ser fram emot :)

Kommentarer
Postat av: Lelle

Najs blogg :D älskar Zebramönstret!

2011-06-15 @ 19:27:27
URL: http://frestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0