Shoes to die for

Jag tror nog de alldra flesta har hört talas om de populära skorna från Jeffery Campbell. De flesta brukar beskriva dem som "glittriga 70 tals skor". Antingen så älskar man dem eller hatar dem. Men jag skulle verkligen inte säga nej till dessa snyggingar! De skulle gärna få ha hedersplatsen i min sko-garderob. Dock så är jag lite skeptisk mot att köpa skor från internet, eftersom jag är rädd att de inte ska passa. De är trots allt inte så billiga. För 1695 kronor så är de dina från Nelly.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Kika in på min blogg och ska vi följa varandra via bloglovin? (om du har)

2011-06-17 @ 20:42:16
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0