Dags att sova..?

Jo det kan man ju säga.. klockan är lite över 02:00 här och hela huset är tyst.
Vi ska upp tidigt imorgon. Redan klockan 10:00! Och ja, det är tidigt för mig. Men det är såklart värt det.
Jag får försöka sova lite i bilen och på flyget även om det inte är det mest bekväma. Just nu håller jag på med att skriva lite inställda inlägg medans jag är borta. De kanske inte är så många, men jag hoppas det duger sålänge.
Så fort jag kommer hem igen så kommer jag uppdatera som vanligt! Just nu så glor jag på en fyra för tre. Någon som minns den serien? Inte? Näe, det är inte så konstigt.. eftersom serien faktiskt är inspelad 1994. Innan jag föddes t.o.m! Kalla mig gammeldags, men jag gillar den humorn. Särskilt Lenart och hans vandrande pinnar Nisse och Bosseman haha! Så fail, men ändå så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0